Yleistä verkkokaupasta

Tuotteita myy Tasogroup Oy (16276460). Myymme tuotteita yrityksille ja yhteisöille Suomeen ja EU-alueelle. Katalogin tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa. Ostotapahtumat suoritetaan euroissa. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet voi tilata internetin välityksellä osoitteesta www.tasoclean.fi ostoskorin kautta, sähköpostitse tai soittamalla.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tilaamiseen liittyy maksuvelvollisuus.

Henkilötietojen käsittely

Tilauksen käsittelyn ja asiakkuuden mahdollistamisen edellytyksenä on lupa henkilötietojen käsittelyyn. Tilauksen yhteydessä annettua lupaa ei käytetä suoramarkkinointiin yksityishenkilöille.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • viitenumeron
  • pankkitilinumeromme
  • laskun loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä, ennakkomaksulla tai laskulla. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Collector lasku/osamaksu, Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Maksekeskus ASin sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna. Tasogroup Oy on henkilötietojen vastuullinen käsittelijä, Tasogroup Oy siirtää maksujen suorittamiseen tarvittavat henkilötiedot valtuutetulle käsittelijälle Maksekeskus AS

Verkkokaupan maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Maksekeskus AS yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Maksekeskus AS näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Maksekeskus ASilla on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Maksekeskus AS
Liivalaia 45, Tallinn 10145, Eesti
Reg kood: 12268475
Tel: +372 5887 5115
support@maksekeskus.ee

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Maksekeskus AS yhteistyössä suomalaisten ja ulkomaalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Lasku

Tasogroup Oy voi myöntää laskutusasiakkuuden yritys- ja yhteisöasiakkaille luottoharkinnan mukaisesti. Käytettävä maksuehto on 14 päivää netto ja viivästyskorko on 9 %. Laskujen lähettämisestä asiakkaalle ja maksunvalvonnasta vastaa Ropo Capital Oy.

Oletusarvoinen laskun lähetystapa on sähköposti. Verkkolaskuna haluttaessa asiakkaan täytyy olla kerran ilmoittanut verkkolaskutustiedot tilauksen lisätiedoissa tai sähköpostitse tasoclean.fi, jolloin laskut tulevat myös jatkossa verkkolaskuna. Haluttaessa laskun saa paperisena, josta veloitetaan 2,20 euroa korvaamaan siitä aiheutuvat suorat kustannukset.

Alle 30 euron netto-ostoksiin lisätään pienlaskutuslisä 2 euroa.

Ennakkomaksu

Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 10 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.

Toimitusaika

PostNordin ja DPD toimitusaika on riippuvainen palveluntarjoajan palveluehdoista.

Toimitus voi viivästysä, jos kaikkia tuotteita ei ole varastossa tilaushetkellä.

Toimitustapa ja toimituskulut

Tasogroup Oy rahtivapaaraja 500 euroa. Tilaukset toimitetaan DPD ja PostNordin välityksellä

Toimitus voidaan pyydettäessä jättää myös ilman kuittausta, tällöin vastaanottaja vastaa tavaroista toimitusajankohdasta lähtien. Toimitusajankohta perustuu Tasogroupin käytössä oleviin tietoihin. Vastaanottaja ei tällöin voi vedota tavaran toimittamattomuuteen, mikäli toimitus tai osa siitä häviää.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan “särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja DPD pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta https://www.dpd.com/ee/et/ tai https://www.postnord.fi/

DPD ja PostNordin kautta voidaan toimittaa suurempia määriä perille asti rullakko- ja lavalähetyksinä.

Toimitustavoissa voi olla rajoituksia vaarallisten aineiden laadun ja määrän kanssa.

Tilauksen peruutus-, vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tilausta varten tilattujen tilaustuotteiden palautuksesta tai tilauksen peruuntuessa myyjällä on oikeus periä korvaus aiheutuneista kuluista ja tavaran jäämisestä varastoon tai sen palauttamisesta edelleen.

Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on verkkokauppiaalla (Tasogroup Oy) oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka. Asiakas vastaa aina palautuskuluista, sisältäen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeuden käytöstä aiheutuneet palautuskulut, kun kyseessä ei ole toimittajan virheestä aiheutuva palautus. Palautuksesta voidaan veloittaa 30 euron käsittelymaksu ja tilaustuotteista enintään 20% tavaran arvosta.

Palautus tehdään asiakaspalautuksena Postin tai DPD:n kautta.

PALAUTUKSESTA ON EHDOTTOMASTI OLTAVA ENSIN YHTEYDESSÄ MYYJÄÄN

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • sekä kopio saamastasi tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:
Tasogroup Oy

Linnamäe tee 6,

Keila

76605

Harju maakond

Eesti

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@tasoclean.fi tai puhelimitse 0413633495.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Takuu

Tuotteilla on pääsääntöisesti yhden vuoden takuu. Akuilla on puolen vuoden takuu. Paristojen kohdalla noudatetaan yleistä virhevastuuta.

Takuun käyttämiseksi ostajan tulee voida osoittaa tuotteen ostoajankohta. Kuitti ei siten ole ehdoton edellytys takuun käytölle, kun ostoajankohta on muutoin todistettavissa.

Takuu- ja reklamaatioasioissa tulee olla aina ensin yhteydessä asiakaspalveluun

Muuta

Omistusoikeus kaupan kohteeseen kuuluu myyjälle kunnes koko kauppahinta on maksettu

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tasogroup Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle muuten kuin on välttämätöntä tilatun palvelun toteuttamiseksi.

Evästeet

Sivustolla kävijän tietokoneelle voidaan siirtää niin sanottuja evästeitä (“cookies”). Evästeillä voidaan kerätä tietoja sivuston käytöstä esimerkiksi käytön analysoimiseksi ja palvelun kehittämiseksi. Evästeiden avulla kerättyä tietoa voidaan käyttää kävijän kiinnostuksen kohteiden perusteella kohdennetun mainonnan tuottamiseen.

Kävijän on mahdollista estää evästeiden käyttö selaimen asetuksista. Tällöin kävijä hyväksyy, että palvelun joidenkin osien toiminallisuus voi tällöin estyä.